Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Чубала А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Чубала А.  
Трансформація вартості у розвитку відносин "підприємство - клієнт" : моногр. / А. Чубала, Я. Віктор, Р. Неструй, К. Мазурек-Лопацінська, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2007. - 297 c. - Бібліогр.: с. 292-295. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання трансформації та мультиплікації вартості у розвитку відносин між підприємствами у ланцюгу поставок. Висвітлено методологічні засади формування вартості для клієнта. Особливу увагу приділено дослідженню маркетингового, логістичного й інноваційного аспектів даного процесу. Розкрито сутність створення й оцінки ринкової вартості підприємства. Показано роль маркетингу у сучасних процесах створення вартості фірми, дистрибуції у побудові ринкової вартості підприємства. Визначено місце логістики у процесі створення споживчої вартості.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы трансформации и мультипликации стоимости в развитии отношений между предприятиями в цепи поставок. Освещены методологические основы формирования стоимости для клиента. Особое внимание уделено исследованию маркетингового, логистического и инновационного аспектов данного процесса. Раскрыта сущность создания и оценки рыночной стоимости предприятия. Показана роль маркетинга в современных процессах создания стоимости фирмы, дистрибуции в расчете рыночной стоимости предприятия. Определено место логистики при создании потребительской стоимости.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)290-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крикавський Є. В. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 232 c. - Бібліогр.: с. 223-228. - укp.

Висвітлено сутність і значення маркетингової політики розподілу підприємства, її зв'язок з розробкою інших складових маркетингової діяльності. Описано різновиди й особливості формування каналів розподілу продукції (КРП) і управління ними. Проаналізовано реалізацію основних функцій маркетингової логістики. Визначено основні етапи розробки виробниками КРП. Розглянуто питання конкуренції та конфліктів у КРП, роздрібних посередників у КРП, логістичних учасників КРП. Увагу приділено причинам і різновидам конфліктів у КРП, сучасним тенденціям розвитку фізичної дистрибуції.

Освещены сущность и значение маркетинговой политики распределения предприятия, ее связь с разработкой других составных частей маркетинговой деятельности. Описаны разновидности и особенности формирования каналов распределения продукции (КРП) и управления ими. Проанализирована реализация основных функций маркетинговой логистики. Определены основные этапы разработки производителями КРП. Рассмотрены вопросы конкуренции и конфликтов в КРП, розничных посредников в КРП, логистических участников КРП. Внимание уделено причинам и разновидностям конфликтов в КРП, современным тенденциям развития физической дистрибуции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крикавський Є. В. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львів. політехніка, 2012. - 259 c. - (Серія "Світ маркетингу і логістики"; вип. 1). - Бібліогр.: с. 250-255. - укp.

Розкрито сутність і значення маркетингової політики розподілу підприємства. Розглянуто її зв'язок з розробленням інших складових маркетингової діяльності. Описано різновиди й особливості формування каналів розподілу продукції та управління ними. Висвітлено сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу. Зроблено аналіз причин виникнення різних видів конфліктів у каналах розподілу продукції та визначення напрямів їх вирішення. Запропоновано реалізацію основних функцій маркетингової логістики. Наведено перелік запитань для самоперевірки, словник основних термінів і тести до вивчення дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759011 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського